Lipton este de peste un secol expertul in ceai
Lipton este marca de ceai numarul 1 in lume, detinand pozitia de lider global pe piata ceaiurilor calde. In spatele succesului mondial al marcii Lipton – datorat calitatilor sale si experientei expertilor Lipton in cultivarea ceaiului si amestecul frunzelor de ceai – se afla o istorie de peste 100 de ani.
Pentru Lipton lucreaza 40 de degustatori de ceai
Pentru Lipton lucreaza o echipa de 40 de degustatori profesionisti de ceai, care fac peste 40.000 de degustari pe saptamana. Lipton reuseste sa atinga o performanta impresionanta din punct de vedere al constantei gustului: fiecare cana dintr-o anumita varietate de ceai Lipton are, de fiecare data cand este consumata, acelasi gust.
Tea can do that
Lipton contribuie la constientizarea de catre consumatori a efectelor benefice pe care ceaiul negru si cel verde le au asupra sanatatii, datorita continutului de antioxidanti din aceste varietati de ceai. Antioxidantii protejeaza celulele corpului impotriva actiunii radicalilor liberi – molecule instabile care apar in organism din cauza poluarii, stresului, fumatului etc., si ataca celulele si tesuturile din organism – prevenind astfel imbatranirea prematura a organismului. De asemenea, antioxidantii ajuta, impreuna cu o alimentatie echilibrata, la mentinerea sanatatii inimii.
Actualul slogan al Lipton, “Tea can do that”, sintetizeaza dorinta Lipton de a le arata consumatorilor sai tot ceea ce poate face ceaiul pentru sanatatea si starea lor de bine.
Creste preferinta pentru bauturi naturale
In 1998, cand Lipton a fost lansat in Romania – unde ceaiul nu este o bautura traditionala – piata ceaiurilor era foarte mica si nu parea sa reprezinte o oportunitate de afaceri. Totusi, consumul de ceai si valoarea pietei au inceput sa creasca
Pliculetele-piramide Lipton: mai mult spatiu, mai mult gust
La inceputul anului 2009, Lipton a lansat noua forma revolutionara a pliculetului de ceai: piramida. Noul pliculet-piramida este creat special pentru a oferi ingredientelor mai mult spatiu de infuzie, astfel incat ceaiul sa capete o aroma mai puternica si un gust mai intens. Pliculetele-piramide contin ingrediente naturale de cea mai buna calitate: frunze lungi de ceai si plante, bucati mari de fructe si mirodenii.
Inca o inovatie Lipton: ceaiul verde si alb cu gust delicat
In ianuarie 2011, Lipton a lansat pe piata din Romania o inovatie in gama de ceai verde si alb: doua noi game de ceaiuri care, pe langa faptul ca ofera toate beneficiile ceaiului verde si alb, au un gust delicat, lipsit de obisnuita tenta amaruie a ceaiului verde si alb.Cele doua game au fost lansate in deja binecunoscutul format unic inventat de Lipton: pliculetele-piramide
.